Sunday, May 24, 2009

..MEE KG. PEK..

Plik x nma 2?? haha..aku pn mla2 dlu rs cm ape la tuan restoran 2 kn..mcm la x de nma lain nk bg kt restoran dier 2..tp bior je la..restoran dier,bknnyer restoran aku..so ape aku nk ksah..actuallyaku nk kongsi ngn korg2 psl restoran ni..tgk nma pn dh tau kn..musti la 2 restoran mee kn..yg aku tau main dier kt KG. PEK..tp kg. pek 2 aku x tau kt mna sbnanyer..yg pnting,kt KLATE la..hehe..maap la yer..tp yg aku p jalan2 cri mkn hr 2 kt cawangan dier jer..restoran 2 btul2 kt dpn HUSM kubang kerian..mkanan2 kt ctu not bad la..tp hubby ckp yg kt main restoran pny lg best..

menu special dier,musti la mee..nma mee 2 sma ngn nma restoran..MEE REBUS KG. PEK..rege dier ok la kot..4 ke 4 hengget stgh 1 mgkuk..klu yg spesel,ader udang..5 hengget..wokeh,now layan la yer picas yg smpat aku snap b4 meranggos mkanan kt ctu.......



Mee Rebus Kg. Pek


Kue Tiaw Hailam


Kue Tiaw Tom Yam

3 comments:

achik said...

kahkahkahakah.... comey sungguh nama kedai tu ekk.. aritu kawe tok de nok gi ler.... nanti balik semula nok tra nih... heeheh...

Angah said...

lain kali angah blk kg ajak le gi sini.Jgn asyik nak dus...dus... aje.
Belanja?.... no problem! Tapi kena jadi drebar la. Coz angah jln2 ni.... hemm.. mmg terror.Wokey?

salbiey said...

beyeh2..nnt kito pakak gi rmai2..drebar 2 no hal..x da problem pnyaa..jji ader yg rela hati nk blanjer..hehe..

hmm..dus..dus?ape 2 ek??x pehe kawe..hehe..