Thursday, November 19, 2009

..17/11..

yup..dah 2 hr bestday aku lps..tp br nk update pasal bestday.....
ape yg t'jadi di hari lahir ku yg sudah lps itu ?????? al-kisahnye..
no cake..no candle..no present..no surprise..n no celebration........
just some wishes from hubby, my family n frenzz............but aku
b'syukur..sgt b'syukur..cz aku dpt senyum pd 17/11 kli ni..yeahh,
aku dh x ngis..alhamdulillah..AKU DAH X NANGIS LG..yep, mmg
aku tggu sgt 17/11 thn ni..aku nk tgk ape nsib aku kli ni..if aku
ditakdirkan tuk menangis lg mcm thn lps, mmg akan ku BAND
tarikh itu..seriusly, akan ku BAND.....tp nmpaknya, thn ni aku
mmpu t'senyum..aku mmpu jgk buat2 lupa ape yg jd thn lps 2.....
di ulang, buat2 lupa....x pe la..kdg2 utk bhagia, kta kna telan yg
derita 2 kan....huhu..ape la yg aku merepek ni..2 x pntg..yg pnting
skrg, akan ku kuatkn smgt if bende2 mngarut 2 singgah lg lam
pale hotak ku ini..sbb itu yg hubby nak..ape2 je la kan..tp aku
doa sgt2 biar tetamu yg x diundang 2 x nyebok lg dlm pale hotak
aku ni..yess..dia mmg sgt menyebok dan sgt TIDAK diundang.....
hahahaha...sudah..sudah..sudah.....x mo citer psl 2 lagi..................

now, i would like 2 give a very2 big thanks 2 all da person who
bring me back my SMILE on my BESTDAY....btul ke ayt 2??
lantak la kan..yg pnting, aku sgt t'haru n b'terima kasih kpd
mereka2 yg wish bestday aku thn ni..tankiu..tankiu..tankiu.......

perenggan kt bwh ni hny utk hubby ku aje..yg lain, sila jgn rajin2
nk baca..hehe..ye la 2..igt aku caye yg korg x kan baca????? tp
ini adalah amaran, sila jgn baca kalau x mo muntah..huhu.........

2 hubby, thanks a lot.....ayg tau abg x pntingkan sgt psl hr jadi ni..
so, x ksh la x de ape2 yg special pn utk ayg..ucapan dr abg 2 pn dh
istimewa buat ayg..n what makes me more happy, abg org pertama
yg wish bestday ayg..n yg plg pnting, abang INGAT bestday ayg......
thanks syg....thanks for not making me cry again....harap ia akan
kekal smpai bla2..ayg x nak ngis lg..buruk dah mata ni.....huhu........
wokeh syg....luv u !!!!!!!!!!!!!!

wokeh..panjang sudah bebelan hari jadi ni.....last but not least.......

Happy Bestday 2 Me !!!!!!!!!!!!!!

hope lps ni hidup aku akan jd lbih baik..lbh banyak senyuman akan
hadir dan lebih banyak kebaikan akan dapat dibuat...dan lbh byk
kejayaan yg akan dapat dicapai..dan..brape byk dan daaaa...smpai
bla pn x hbis cmni..huhu..wokeh2..ni sudah btul2 mau stop............

WISH ME ALL DA BEST !!!!!!!!!!!!!!!!!
DOAKAN AKU YER.....(^_^)......daaaaaa..............

1 comments:

achik said...

moga senyuman akan berpanjangan selamanya....