Saturday, April 25, 2009

....KL oh KL....

AKU MAU PULANG !!!!!!!!!!


uuwaaaaa..aku tgh cedey2 @ frust ni..cz x dpt nk balik KL..
rindu bangat sih sama KL..lama giler dh x naik KL ni..dh brape
bulan ek?? x tau la..tp mmg dh lama sangat la x rs atmosphera
KL..hehe..even udara kt sana x sefresh udara kt cni, but
NAK BALIK KL JUGAKKKK !!!!!
actually rindu la kt abg2, kakak2 n ank2 sedara aku yg kt KL 2..
al kisahnye, tdo mlm td aku mimpi jump ank2 sedaraku itu taw..
arif,azim,aqil,iqbal,ipan,awan n aiman..akak2 n abg2 aku pn ader
gak lam mimpi 2..smua la ader..hubby aku pn ader gk..ye la dh
lma x jump mereka2 itu..rindu seyy..uhuk..uhuk..(T_T)..n yg
pnting, mimpi 2 kt KL laa..tgk,smpai mimpi2 taw aku ni..nk pg
KL sgt2 dh ni..tp nk wat cmna..ader beberapa constraints yg
m'buatkn aku t'pksa m'batalkan niat aku 2..cedeynyerr...dh la
hubby pn p KL gk..x dpt jumpa..........uuwwaaaaaaa !!!!!!!! lg pun
igtkn nk ler jenjalan lepaskan tension xm 3 hr b'turut2 2..udah
le paper smlm hampeh jer......haduss.....hmm..redho je la yer....
udah2..x mo cedey2 lg..masih byk mende yg perlu aku buat kt
cni..so, buek la keje2 ko 2 yer salbiey..hehe..semangat2 (dalam
paksa rela)..hehe..x pe2 pasni,akn ku enjoy smpai x henggat..
tp nk g KL jugakk..x kira la bl2 pn..tp yg pasti,akak2 n abg2 ku
itu sila2 la yer murahkn hati utk blanje adik mu ini..haha..blanje
mkn pn jadi laa..wokeh..mau layan Diari AF lak..tata..titi..tutu....
..awan, ipan, iqbal and aiman..


..arif n azim..


..aqil..

1 comments:

achik said...

ciannyer sampai mimpi ekk.... akhirnya... jeng..jeng.... sambung next entry la kot..