Wednesday, April 8, 2009

pArT oF mA L!F3.......

Assalamualaikum.....
jp2....ape2 pn, cm nak gelak jer ni..
ye ker aku wat blog ni? cm x cayer jer.....
tampa2 mka skt..haa..btul la..aku ngah
menaip blog aku sndri ni..hehe...AKHIRNYA !!
aku ade blog sndri sey..actually insan yg menaikkn
smangat aku utk m'blog ni adlh.....AKAKku yg
aku pggil ACIK..hehe....since hr2 dk follow blog dier,
aku cm smgat jer nk m'blog ni..so dier pn lh tau la life
aku kt cni..even dier x ckp,tp aku tau dier rinduuuuu
kat aku..hehe..kan acik kn?kn?kannnn??????ye la..
skrg ni ssh giler nk jump adk-bradik aku..
rindu bangat sama kamu2..
ok ler..aku ni ngah bz sbnanyer..tp tgn gatal jer nk m'blog..
so, aku start ngn entry yg ni dlu yer..
2 b continueee......

3 comments:

achik said...

Selamat dtg ke dunia blog... waaa,,, tantek la blog awk...heheheh... mmg rindu bangat ler wei... dah lama tak lepak sesama cam dolo2 ekk....

makdaracute said...

welcome to dunia blog.....apa2pun jgn abaikan study ok...

salbiey said...

tau x pe..payah beno nk naik KL skrg ni..rinduu..dh lma x de org blnje ni..hehe..

thanks 2 makdaracute..
insya'allah..x lpanye study..hehe..