Wednesday, September 16, 2009

..b'buka @ kepci..

hehe..actually mende ni x plan pown..ntah cmne blh t'pegi b'buka
pose kt kepci hr ni..eh, smalam daa..hr ni mybe ak kna b'buka
sorg2..kena masak sndri la kot..pagi nnt kwn2 ku seme dh nk
b'angkat blk kg..huhu..aku tggl sorg2..cedeynyer..


oppss..kembali pd citer td..actually lps klas smlam eleng ajk p
Plaza Angsana, tman dier shopping raya..pnuh 1 kete gk la yg
pg..n ade 1 group lg kwn ktorg pg shopping kt mall lain..diorg 2
kete..tp ntah cmne, ptg 2 ktorg seme blh b'buka sesama kt
kecpi JJ Tmn. U....hehe..tp best la coz happening n he'pening'
gak la time 2..huhu.. yg plg pnting, best cz hr ni rmai yg dh nk
blk kg..so ni last ler b'buka ngn bebudak klas..unexpected event
yg mmg kene dgn time..so u all, layan je pic yg sikit ini..x smpat
nk snap bebyk..pic2 lain ade kt camera eleng..n spa2 yg frenz aku
kt fb, lh la tgk picas yg selebihnya itu..huhu..okies..tata..;p



my common menu if mkn kt kepci..x tau nk order ape selain yg ini..huhu..(i prefer mc'd then kepci)..;p



my classmate yg ade time 2..seme 3 kete = 14 org..




aku dan mereka lagi dan lagi dan lagii..hehe..dah kate mereka ini geng n bestpren aku..;p

3 comments:

Anonymous said...

kureng asham boi kering tol..
awat jang taruk pic aku yg menyerlahkan kesepetan aku??hahaha..xpatot2..isk9

elriez said...

kureng asham boi kering tol..
awat jang taruk pic aku yg menyerlahkan kesepetan aku??hahaha..xpatot2..isk9

salbiey said...

hahaha..sori la jang oii..coz pic 2 clear lor..yg lg 1 tu, blurr..huhu..wait2..asam boi kering 2 cmne ek??ade ke??...;p