Sunday, September 6, 2009

sorii..n tag..

assalamualaikumm..lama bangat gue x melawat tapak ni..ish3..
sori la yer kpd spa2 yg rajin m'jenguk n last2 keciwa je dgn
ketidak'update'an blog ni..huhu..hidupku bz yg amat 2,3 menjak
ni..mcm2 hal (plus b'fb)..hehe..actually, byk mende yg menarik
utk diupdate lam ni, tp 2 la..x smpat lor..so,gue peram je la lma2..

wokeh, walaupun dh t'lambat, aku ttp nk ucapkan
.................SLAMAT B'PUASA .........................
buat smua Umat Islam kt dunia ni..puasa jgn x puasa..klu ade
kesempatan, jgn ler mls2 pg trawih yer..dh sparuh bln dh kta
puasa ni..so, ape lg..kejar la pahala byk2..n rebut la mlm lailatul
Qadar..byk2kn doa..mna tau kta insan yg t'pilih kn?? sgt2 la
b'untung klu dpt..

aku ni sbnarnyer nk jwb soklan tag yg aku jump lam blog epul..
dier x tag ak pn..tp cm menarik jer utk dijawab..hehe..layann jer
laa..


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
buat air nk bkak pose..

2. 2 jam yang lalu?
melayan facebook..

3. Minggu lepas?
blik klate..tgk rempik mlm merdeka..

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
bencinta..
lagu yg kna ngn mood time 2..
zikir munajat..

5. 3 binatang yang anda tak suka?
vavi..
anjin'..
nyamuk..

6. 5 fakta tentang anda?
anak manje dr dlu smpai la ni..;p
x ckup matang lg..kot..
suka tp jrg masak..
ska mnje2 ngn hubby..
sensitif..(seme ciri2 ank bongsu, kn??)
;p

7. Tahun depan mungkin anda?
praktikal..kot..

8. Saya tak reti sangat…
programming..(nma jer dak science comp..huhu..hampeh)..

9. Saya pandai …
nasihat org..kot..;p

10. Kawan saya…
ade mcm2 prangai..layan jer..huhu..

11. Saya ada…
family2 yg sgt saya syg..dan syg saya juge..*wink*..

12. Saya seorang…
yg tgh pikul mcm2 tanggungjawab..

13. Adik saya…
x pnh wujud..adik ipor, rmai ler..

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
tgk muke laling saya yg 2 org 2..
spend time ngn family..
huha2 dgn kwn2..

15. Bilakah pertama kali bercinta?
yg x serius, time form 4..(b'cinte ke 2?? ntah)..
yg serius, lps SPM..n now he's my hubby..*wink*..

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
kuat mkn..tp tgk bdan,cnfirm org x caye..

17. Saya rindu…
time cintan-cintun dulu kala..

18. Saya tak sabar…
nk habis blaja..cepat lerrrrrrr.....

19. 5 laman yang anda slalu layari?
facebook..
aimsweb.utm.my..
blog makdaracute..
blog perantausepi..
laman umh saya..;p

20. Anda mahu tag?
makdaracute..perantausepi..1stepatatime..sementara..dan spa2 yg bace entry ni, sila2 layer..hehe..

2 comments:

achik said...

heheheh... best kat nie..tp maleh ler ooii.... no mood.. tgh bz dan segala macam ler... dan yg pasti maleh giler.... hahahaha....

salbiey said...

tau dah..awk mmg pemalas pon..bog pn lmbt jer nk update..(seperti gue juga..)..hehe..suke hati lerr..;p