Wednesday, June 10, 2009

..bebudak n pantai..

ini pantai pny crita..hr ahad lpas abg ipar ku si abe
diey 2 bwk bebudak kt umh ni p pantai..pantai
kemayan..(tmpat dating aku dlu2 2 hehe..)....diorg
p sna nk mkn2 kopok lekor n minum2 jer..aku n
hubby p jgk..tp kitorg p lmbat ckit coz kn p knduri
umh kwn hubby jp..ms ktorg smpai sna, mereka2
yg smpai awl 2 dh pun kekenyangan lps blasah
kopok lekor smpai 10 hengget..bebudak plak laju jer
langkah diorg ke playground kt tpi kedai mkn 2..

tp yg mnariknyer hr 2, ader la 1 kjadian 2..ms 2 abe
diey p tgk org mancing, hubbyl ak dh blik dlu cz nk p
trainning bola..so tggal ler aku n bebudak yg ramai itu..
diorg ajk ler p tpi pntai..aku on jer....maka pegi la kami2
ke tpi pantai itu....smpai2 jer kt sna, si tomeyy aku 2 nk
mndi la plak..so aku bkak ler bju n pempers diern bior
dier mndi pkai underwear jer..ala,bdak kcik kn..normal
la 2..

nk jadi citer, bebudak yg lain meleleh air liur tgk si tomeyy
2 mandi..diorg pn dgn pantas mtk nk mndi gk aku x bg coz
diorg x bwk towel n bju..bsh ler kete nnt..tp dek penangan
air pantai yg sgt menarik 2, diorg dh x peduli..dgn rela hati
diorg b'bogel n....terjunnnnn....haiyoo..pening aku..nnt x psl2
abg diey mrh lak..so aku msg ler abg diey,kot2 dier cr ktorg..
x lma pas2, abg diey dtg..ape lagi.."NAIK..NAIK..NAIK"..2 ler
ayt dier laung dr jauh..cuak jp aku..actually,dier x mrh pn..tp
dier suh naik cpt coz malu ler org tgk..ader ke mndi bogel..bak
kata abg diey, cam org asli jer bogel2 cmtu..hehe..aper lagi,
spantas kilat diorg capai bju n kitorg pn balik..so, cam biasela..
layan da picass.......

si tomeyy yg mula2 terjun..

seme mula serbu..

sronok mandi..

rela bogel oo....

dan aku?? pemerhati yg setia..

4 comments:

achik said...

hahahahha,...,,, apa punya lawaks sarkis daa bebudak tu mandi bo... heeheh... jgn main2 dgn husben wa oo... mmg ler malu tgh khalayak dok mandi cam gitu... khihihhkihk... abg dee ada ceta pasal nie..achik gelak jer lah..

Angah modern said...

Ala..bebudak kecil je. Apa nak malu.Modern la sket!!!
Mat-mat salih (org puteh)tu dah tua bangka pun mandi pantai naked je. x de hal pun.Sampai jugak ke bulan.
Abg dee tu saje je nak control macho.He...he...he...

Pss : Dee x layan blog kan...

salbiey said...

huahaha.....den pn x tau nk cakap apo..mmg uncontrollable la bebudak 2 hr 2..den ckp jgn mndi,dier nk jgk..so,hambik ko..lantak la..bogel pn bogel laa..hahaha..

to angah..confirm ker abg diey x layan blog??hehe..tp ank sedare dier dh baca dahh..

achik said...

abih la angah.... anak sedara dan bini dia dah report...hahahahah..
sapa kata dia tak layan blog?? blog makdara selalu dia follow tau siap geng2 opis dia tgk sekali... ... hhahahaha...