Tuesday, June 2, 2009

..result dh kuarr..

smalam result rasmi sem 2 aku kuar..cm biase la, aku
musti nk jd org 1st yg tgk result aku..tp kli ni lain lak
jdinyer..bgn2 jer tido pg smalam, trus hubby senyum2
kt aku n wish "TAHNIAHHHHH..... sem ni pointer naik..
awk dapat dekan"....ceh,rupa2nyer dier dh check dlu
result aku kul 12 tgh mlm..aku da tido ms 2..dier curi2
check..mentang2 ler dier tau username n pssword aku..
laju jer tangan dier menge'check' result aku 2..nsib baik
ler result aku kli ni agak cun..b'bunga gak la aku bgn tido
pg smalam..hehe..

actually, aku x caya ms hubby ckp 2..bkn ape, kdg2 hubby
aku 2 sj jer nk kenakn aku..so ape lg,bgn je dr katil, laptop
n modem ler aku terkam dlu..nk tgk sndiri gak..br blh btul2
happy..ye dakk??tap..tap..tap..aku taip add website aimsweb
..click pny click..yaehhh,smpai jgk kt result aku..dan..............
yezzaaaaaa......hubby x tipu..hehe..Alhamdulillahh, Dean List
gak aku akhirnyee..walaupun dean list atas pagar jer,tp aku
b'syukur cz aku tkut sgt klau ader yg fail..n yg pnting, msti
family aku hepi especially mama n abah..mna x nyer,ni la yg
diorg dk harap2kn..ape lg, laju jer tgn aku ni capai handphone
call abah n mama..along..angah..n achik..bgtau psl result aku..

sori ler klu ader spa2 yg cam meluat bc entry aku klini..aku
bkn nk nunjuk2,tp hepi seyy..ye la, aku ni bkn pandai sangat
pun..n mcm2 dugaan aku trima sepanjang nk habiskn 1 sem..
so,dapat dean list,even atas pagar ni dah buat aku hepi n syukur
sgt2..tp pointer utk kedua2 sem, x la sampai Dean List punn..
hehe..x pe..yg pnting,result sem ni blh naikkn smangat aku utk
try lg sem2 akan dtg ni..ade 2 sem lg utk aku strunggle..n truly,
aku takut sgt2 nk nk b'depan ngn PSM dlm 2 sem akan datang
nanti..so,u all doa2kn la aku ye..Insya'allah,aku akan usaha lg..
ish..takut lak..hehe.......(^_^)........

4 comments:

makdaracute said...

congratss!!! keep it up! moga terus cemerlang hendaknya..

achik said...

tahniah sgt2 dari akakmu ini..cam gitu ler cara nak bagi mama n abah hepi... teruskan lagi supaya lagi 2 sem tu dpt lagi ok... achik tau dikyah boleh!!!... otak lu kan power since dulu tp saja suka sgt main2... anyway...bagus..teruskan lagi yeahh...

Angah said...

Tahniah... Congratulation...
Pengorbanan mu diberkatiNya.Abg2 & kakak mu pun x pernah sesusah ini.
Dik Yah HEBAT...SUPERB!!!!
1 down... 2 more to go!!! jGN LUPA DIRI. iNGAT ALLAH SOKMO.
Cayuk...Cayukk...

salbiey said...

thanks 2 all..especially achik n angah..waa..very2 t'haru bc kata2 smangat 2..thanks sgt2..cz x ptus2 bg smangat kt adik mu yg ntah ape2 ni..hehe..klu x de family yg best cmni,sapelah diriku ini..huahaha..

teruskan support gue yaa..luv u all !!!!!!!!