Monday, June 29, 2009

..shopping story..

2 malam lepas (kot) aku, hubby n family hubby p
shopping kt pasar borong wkf che yeh (WCH)..eh,
pasar borong ni bkn jual ikan taw..tp mcm2 ada..
ala2 uptown kt damansara 2 la..spa2 yg nk cr kain
baju, tudung or kasut 4 raya nnt, sesuai sgt la terjah
ke sana ye..eceh, promote jp..

since mama aku dh m'bebel cz aku lum cr lg kain nk
wat baju raya, aku pn gigih ler ajk hubby n ma dier
p cr kain..dan akhirnye, WCH ler tmpat yg dituju..
smpai2 je trus terjah kedai kain..cari pny cari, dan
yeahhh..itu diaa yg dicari..kain chiffon (btul ke eja
cmni??) jarang color biru gelap..actually aku nk
padankn ngn kain songket yg aku jump lam almari
baju aku..aku pn x tau mna dtgnyer kain 2..since
seme org yg aku tny, x tau jgk, so aggap je la aku yg
punyaa....haha....blh ke cmtu?? blasahh......

wokeh,kembali kpd citer shopping..dlm nk cr kain
utk aku 2 je, blh la plak t'beli bende lain skali..(dh
nma nyer pompuan)..hehe..bknape, actually kain yg
aku bli 2 agk murahregenye..budget yg mama bg
ader lbih lg..so, aku bli ler 2 inner..1 hitam n 1 putih..
inner ni pn 4 rya gk cz kain yg aku bli 2 jarang..........
hubby lak rembat jersi x de lengan..dh lma diercr..nk
wt main bola la 2..dh jump yg murah, trs dier rembat..
n 1 more thing, slipa utk si tomey.sronok dier dpt slipa
favourite..now, layan la ye picas mende2 yg dh slamat
dirembat kt WCH..




..slipa favourite si tomeyy..




..jersi hubby..



kain biru jarang..cmne, masuk x ngn kain songket 2 ??



ini ler kain yg bakal jadi baju raye aku thn ni..insya'allahh...

4 comments:

achik said...

biru eekk... utk raya tawun nie.... last year biru lembut.. this year biru terang lak eekk... biru mata hitam ku... hhihihi

salbiey said...

haa..2 la psl..nk wat cmne, kedua2nya 2 disbbkan kain yg dh ader..so, blasah ajo..hehe..

Angah said...

Biru tu mmg ngam dgn jersey tu bila pakai pagi raya...he..he..he..

salbiey said...

hahaha.....btul.btul..btul..jersi 2blh gk dibuat baju raya..lps braya, blh trus p main bola, ye dak??..hehe..