Thursday, June 4, 2009

..TERIMA KASIH..

Entry kli ni, aku nk ucap b'juta2 terima kasih kat mereka2
yg di sebalik kejayaan aku smpai hr ni..ececehh..bunyi mcm
aku ni dh capai 1 kejayaan yg besar plak kn?hehe..x kisah la,
yoyo oo ke ape ke aku ni..tp aku still nk b'terima kasih kpd
mereka2 itu..

siapakah mereka2 itu?? hehe..sape lg klau bkn mama n abah..
n pastinyer along, angah n achik..mereka2 ni laa insan2 yg paling
setia dgn aku walau dalam ape2 keadaan pn..susah aku, senang
aku, diorg la yg slalu support..smpai kadang2 bl aku tgh lemah,
blh jadi kuat blik..caya la kn? n aku tau, diorg jgk la manusia yg
paling sygkan aku kat dunia ni.......so, 2 them.......

THANKS A LOT n LUV U ALL SOOOOOO MUCHHHHHHH !!!!

n mereka2 yg seterusnye adalah.....yeahhhhh, lecturer2 n guru2
aku ler..tinggi mna la sgt ilmu aku ni tanpa diorg kan?? so, terima
kasih lerr byk2 wahai leturer2 n guru2 ku yg x kedekut lgsung
untuk curahkn ilmu2 diorg..

dann yang paling penting....sudah tentu kpd Tuhan aku yg Satu..
Alhamdulillah la sgt2 coz aku ni dh mmg dilahirkan sbg Islam..aku
still hidup lg sampai hr ni pn sbb aku ade ALLAH la..satu2nya yang
betul2 memahami hati, perasaan n keadaan aku..tmpat aku luah
perasaan bla dh x de siape lg yg sudi dengar n faham aku..n kerana
ALLAH jgk la aku dapat mcm2 kejayaan sampai hari ni......

.................................ALHAMDULILLAH..................................


..ABAH n MAMA..

..MY BELOVED FAMILY..tp ni pic lma..x lgkap lg..

4 comments:

Angahwan said...

Waduh...Sugguh terharu rasanya.
Terima kaseh!!!!Dah besar rupanya adik manjaku sorang nie.
Tapi INGAT.....perjalanan msh jauh.Ranjau.. onak berduri masih berliku....Lurah nan dlm sentiasa menanti.Tapi angah yakin... insyallallah..dik yah akan kebal menghadapinya.Dan kami tetap setia bersamamu...srikandiku.Amin.
Cewah!!!!Melalut sudah.
Bye.

achik said...

thanks a lot atas ingatan kat adik beradik n mama dan abah... dan yg penting skrg teruskan perjuangan..jangan toleh kebelakang lagi... penuhi apa yang kami semua harapkan dan yg penting jgn kecewakan mama dan abah.... byk sgt dah jasa dorang..igt tu tau... dik yah boleh!! cayoksss...

salbiey said...

thanks..thanks..thankkssss.....t'sentuh lg hati gue ni..hehe..insya'allah,org akan teruskn aper yg dh dimulakan..doakan org kuat n x kan toleh blakang lagi..okeyy..maceh2..

zulhilmi ishak said...

huhu..eh, itu ko ker tersepit ditgh2 tue?..hehe..